Webbinarium: Strategisk analys, vision och värdegrundsarbete för ideella organisationer
ons 21 feb.
|Webinar via Google Meet
Välkomna till ett webbinarium där vi ska prata om strategisk marknadsföringsanalys och planering, vision och värdegrundsarbete för icke-vinstdrivande organisationer
Tid och plats
21 feb. 2024 18:30 – 19:45 CET
Webinar via Google Meet
Om evenemanget
Under det här webbinariet kommer vi prata om strategisk marknadsföringsanalys och planering för ideella organisationer vilket inkluderar vision- och värdegrundsarbete. Vi kommer att gå igenom allt som lägger grunder till en organisation: organisationskultur, värdegrund och mission, SWOT-analys, portfölj-planering och val av marknadsföringsstrategi. Vi fortsätter med att berätta om hur organisationen går från strategi till planering av konkreta åtgärder och kampanjer. Under hela samtalet kommer vi prata om utmaningar specifika för just icke-vinstdrivande organisationer.
Till slutet av webbinarium kommer vi svara på era frågor.
Detta är ett återkommande webbinarium. För er som inte kan delta just detta datum och tid: webbinarium kommer upprepas i framtiden så ha koll på nyhetsflödet och inbjudningar.
REGISTRERING:
För att delta i webbinariet behöver ni registrera er via formuläret nedan. Länken till Google Meets-mötet kommer att skickas till de e-postadresser som ni använde vid registreringen. Instruktioner kring användning av Google Meet finns här: https://support.google.com/a/users/answer/9300131?hl=sv
Detta är ett återkommande webbinarium. Om ni inte kan delta vid detta tillfälle, så håll utkik i nyhetsflödet och i era inbjudningar för att få reda på när nästa tillfälle äger rum.
SPRÅK:
Webbinariet kommer att hållas på svenska med möjlighet att översätta till engelska, belarusiska och ryska.