Webbinarium: Strategisk marknadsföringsanalys för ideella organisationer
mån 24 okt.
|Webinar via Google Meet
Välkomna till ett webbinarium där vi ska prata om strategisk marknadsföringsanalys och planering för icke-vinstdrivande organisationer
Tid och plats
24 okt. 2022 19:00 – 20:00 CEST
Webinar via Google Meet
Om evenemanget
Välkomna till detta kostnadsfria webbinarium om strategisk marknadsföringsanalys och planering för icke-vinstdrivande organisationer. För att delta i webbinariet behöver ni registrera er via formen nedan. Länken till Google Meets-möte kommer att skickas till de e-postadresserna som ni använder vid registreringen.
Instruktioner kring användning av Google Meet finns här: https://support.google.com/a/users/answer/9300131?hl=sv
INNEHÅLL:
Under en timme kommer vi prata om strategisk marknadsföringsanalys och planering för ideella organisationer. Vi kommer att gå igenom allt som lägger grunder till en organisation: organisationskultur, värdegrund och mission, SWOT-analys, portfölj-planering och val av marknadsföringsstrategi. Vi fortsätter med att berätta om hur organisationen går från strategi till planering av konkreta åtgärder och kampanjer. Under hela samtalet kommer vi prata om utmaningar specifika för just icke-vinstdrivande organisationer.
Till slutet av webbinarium kommer vi svara på era frågor.
Detta är ett återkommande webbinarium. För er som inte kan delta just detta datum och tid: webbinarium kommer upprepas i framtiden så ha koll på nyhetsflödet och inbjudningar.
SPRÅK:
Webbinarium kommer att hållas på svenska med möjlighet att översätta till engelska, belarusiska och ryska.