top of page

Projekt

Här kan nedan ni läsa om några av de projekt som genomförts inom Ideell Marknadsföring i Sverige.

2023_04 - Digitalt öppet hus - Hemsidan_edited.jpg

Youth participation activity

Under detta projekt blev deltagarna bekanta med och övade på kunskaper och färdigheter som är nödvändiga inom den moderna aktivismen, på ett icke-formellt sätt. Detta inkluderar kunskaper om digital aktivism, ideell marknadsföring, digital hälsa och annat som de behöver för att starta och driva sina egna rörelser och ideella organisationer kring frågor som de brinner för – på ett hållbart sätt!​​​

KA2 Småskaligt partnerskap för ungdomar 2024 - 2025

Projektet arrangerades i samarbete mellan de ideella organisationerna Miromida (Lettland) och Ideell Marknadsföring i Sverige (Sverige) och finansieras av EU via Myndigheten för ungdoms- och civilsamhällesfrågor (MUCF). Projektet riktar sig till unga mellan 18-30 år i Sverige och Lettland och syftar till att stärka nästa generation förändringsskapare. Genom coaching, workshops, utbildning och mentorskap fick deltagarna verktyg för att starta, driva och utveckla ideella initiativ och organisationer i en digitaliserad värld.

Rityta 25.png
NoPAI - Website cover.png
bottom of page